Bijna 5 jaar geleden werd Brightest opgericht. 5 jaar en meer dan 70 #brighters later is onze visie intact, maar verscherpt. Onze waarden zijn onveranderd, maar verduidelijkt. De Aim High mentaliteit zit in het DNA van onze organisatie en dus ook in dat van onze medewerkers ingebakken. Dat kan alleen maar omdat we kandidaten aantrekken die zich kunnen identificeren met de bouwstenen van onze organisatie: de wil om altijd voor de first-time-right te gaan. De goesting om de beste te zijn in wat we doen.
Het is geen geheim dat er nijpende tekorten zijn op de arbeidsmarkt, zeker wanneer het gaat over Tech & IT profielen. We hebben daarom al snel beslist een Blue Ocean strategie uit te denken: we differentiëren ons sterk met ons werkgeversmerk. Onze aanpak is uniek en onderscheidend. Maar luid verkondigen wie je zou willen zijn en fantastische recruitment marketingcampagnes uitwerken garandeert uiteraard geen geloofwaardige merkbeleving. De belangrijkste vuistregel die we hanteren is authenticiteit. We trekken de ideale kandidaten aan door een consistent en bovenal integer verhaal te vertellen over onze bedrijfscultuur. Over wie we zijn, waarom we doen wat we doen, en hoe we dat doen.